2. svibnja 2013.

Torta s jagodama za FM Group Tim

Vjerujem da većina zna kako se već duže vrijeme bavim FM-om.
U ovoj smo godini ja i moja suradnica Lorena zajedno s nekolicinom članova odradili veći broj promocija u Puli i okolici. Posljednju promociju uveličao je svojim prisustvom visoki lideri našeg tima Goran i Helena te smo tom prilikom odlučile počastiti goste i prisutne članove tortom. Naravno tortu nismo kupile, ona je odabrala sastojke, a ja sam ju izradila ;)

 

Odluka je pala na kombinaciju dva recepta s jagodama.



Tijesto je iz recepta Samo jedna torta,
Nadjev iz recepta Simply red,
Ukrasila sam tučenim slatkim vrhnjem (300 ml) uz korištenje crvene jestive boje za kolače te jagodama umočenim u otopljenu čokoladu.
 

 
Za više informacija o FM Group ili nekom receptu uvijek mi se možete javiti na cetinaorama@gmail.com.



Sutra je na blogu novi recept za voćni kolač :)


 

Nema komentara:

Objavi komentar