16. siječnja 2011.

Brze kiflice

Brze kiflice ili kiflice preporučujem jer su zaista fine, a osim toga priprema je jednostavna i brza. Prilagodite okus prema želji, slane uz dodatak salame, sira ili sl. ili slatke uz dodatak nutelle ili marmelade.


Sastojci:

600 g glatkog brašna
1 žličica soli
2 dag (pola kockice) svježeg kvasca
1 prašak za pecivo
1 velika žlica šećera
200 ml toplog mlijeka
200 ml čvrstog jogurta ili kiselog vrhnja
100 ml ulja



Priprema:

Promiješati brašno, prašak za pecivo i sol. Napraviti udubljenje u brašnu i tu razmrviti svježi kvasac, dodati šećer i pola toplog mlijeka pa ostaviti da kvasac naraste. Umiješati dalje jogurt, preostalo toplo mlijeko i ulje te zamijesiti glatko tijesto.

Tijesto podijeliti na 4 dijela. Svaki razvaljati u krugove debljine pola cm. Svaki krug razrezati na 6 trokutića. Trokutiće nadjenuti željenim nadjevom i oblikovati kiflice.

Kiflice složiti na tepsiju od pećnice - namaštenu ili obloženu papirom za pečenje. Bit će taman jedna puna tepsija kiflica. Ostaviti ih na toplome petnaestak minuta. Ugrijati pećnicu zna 180 st.C. Kiflice premazati žumanjkom, po želji posuti sezamom ili kimom. Peći ih 15-20 minuta na 180 st.C.

Kliknite ovdje i potražite još odličnih recepata za kiflice :)

21 komentar:

  1. Kakvi sa jubavi! Pozdravi draga moja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je super recept koji trebam izbjegavati u širkom luku. Uvijek pojedemo više nego šta možemo pa onda više ne možemo ništa raditi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm...fenomenalne su, predobro izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čim su brze-moj su favorit ;)) super su

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno Vam izgledaju!
    Idem i ja probati!
    Pozdrav,
    Alma - Rijeka

    OdgovoriIzbriši
  6. Da znaš da ih sada idem napraviti, havla puno na ideji!
    Navrati koji puta do mene:)
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas su lepe i jos brze,na probu obavezno!

    OdgovoriIzbriši
  8. uvijek napravim duplu mjeru, pola slano, pola slatko, mi ih obožavamo
    tvoje jako lijepo izgledaju

    OdgovoriIzbriši
  9. kako fino!! najradije bih sad to krenula radit :)

    OdgovoriIzbriši
  10. KIFLICE SU PREKRASNE,LIJEPO ZAMOTANE.KAKO ĆE MENI DOĆI OVAKO LIJEPE?
    POZDRAV
    ALMA-RIJEKA

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne su draga,ko bi rekao da su brze a tako divno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  12. Za divan blog i divnu blog prijateljicu nagradica od mene,pa svratite:))

    OdgovoriIzbriši
  13. kiflice su isprobane kad sam recept našla na tvom blogu. pravila sam slane i svi su bili oduševljeni. hvala na receptu :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala! Brzo i fino! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican recept:)jedan sam ja morala peci par minuta dulje ali to ovisi o pecnici.Hvala na receptu!

    OdgovoriIzbriši
  16. ja svoje taman napravila, i ovaj put sam prezadovoljna..nedavno sam radila isto kiflice ali sam imala neki drugi recept i razočarala sam se..
    ove su stvarno brze, a prefine! hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši