21. lipnja 2009.

Čupavci

Svi imamo svoj recept za čupavce, ja ovaj imam već 25 godina, uvijek radim po njemu jer se tijesto jednolično digne i ispeče pa su čupavci kasnije jednake veličine :)


Sastojci:

Tijesto:
3 jaja
13 žlica ulja
16 žlica brašna
10 žlica šećera
1 prašak za pecivo
1 dcl mlijeka

Punč krema:
25 dag margarina
10 dag čokolade za kuhanje
1 veću žlicu ruma
2 dl mlijeka
2 dl šećera

Ostalo:
30 dag kokosa u prahu



Priprema:

Od navedenih sastojaka pripremiti biskvitno tijesto: u posudu za miksanje staviti bjelanjke, a žumanjca odvojiti u jednu čašu. Miksati bjelanjke sa šećerom u čvrst snijeg, pa dodavati i miksati redom: ulje, 6 žlica brašna i prašak za pecivo, jedan po jedan žumanjak, pa mlijeko i preostalo brašno. Uliti u pleh srednje veličine (cca 25 x 35 cm) u koji smo stavili papir za pečenje (radi lakšeg vađenja kocki).

Peči na 180 st.C dok se biskvit počne odvajati od stranica pleha.

Punč kremu skuhati na način da se prvo stavi otopiti margarin i čokolada, kad je otopljeno, dodati šećer, pa mlijeko i na kraju rum. Kad krema zakuha maknuti s vatre.

Biskvit odrezati na kockice pa svaku umakati u toplu kremu i uvaljati u kokosovo brašno.



Ja kokos stavim u jedan dublji tanjur, kremu ostavim u lončiću, uzmem dvije viljuške: jednu za kokos, a drugu za kremu. Uzmem viljuškom kocku biskvita, umočim kvalitetno u kremu, podignem, malo sačekam trenutak da kapne višak kreme, stavim kocku na kokosovo brašno i izvučem ovu viljušku. Drugom viljuškom nabacam kokos po kockici, uhvatim ju viljuškom ispod i prebacim na tacnu.

Ako se pred kraj krema zgusne obavezno ju malo podgrijem jer tako biskvit popije više kreme pa čupavci budu sočniji :)

Broj komentara: 107:

  1. yaaaa prekrasen desert. Ide mi da izjam monitora draga! Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic , they are like my lamingtons!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično ti izgleda,sočno..i ja ga često radim..ali onda izkombiniram dio i sa bijelom čokoladom....

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastično! I recept i sličice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijao! I ja bih jednu kocku! Prelep kolač!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sta mi bi sa supavcima :(((

    Napravila sam sve po receptu kako kaze - krema je ispala savrsena sve - tjesto se diglo bas ljepo i jednako bas onako kako ospsujes ali kad sam ga izvadila iz peci spustilo se u cemu sam pogrijesila jel sam ga izvadila prerano? sredina je bila bas sljepljena mozda je prerano izvadjena?

    Inace recepti su super! Hvala puno na savjetima i receptima?

    pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  7. Nema šanse da se tijesto spusti, čak bude onako više malo sredina podignuta. U receptu sam navela da se peče dok se ne počne odvajati od stranica pleha jer je tek tada pačeno. Boja bude smeđa već. Sigurno tijesto nije bilo dovoljno pećeno. Baš mi je žao, nadam se uspijehu idući put :) Pozdrav !!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da ste u pravu da nije bilo dovoljno peceno jel kad se diglo i kad se pocelo odvajati od tepsije onako sa strana ja sam ga odmah izvadila poslije recimo jedno desetak minuta bilo me strah da ga necu prepeci :) ali drugi put cu ga ostaviti da se pece dok ne bude onako skroz smedj - koliko od prilike vi pecete jedno pola sata?

    Hvala...

    OdgovoriIzbriši
  9. pravila sam,bili su presavrseni :))

    savjet za ove sto ne znaju kada je tijesti peceno,uzmite cackalicu i zabodite u tijesto,ako na cackalici ostane tijesta kada izvadite,pecite jos...a tijesto je gotovo kada na cackalici ne ostane nista kada je zabodete pa izvadite :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični čupavci! :))) I ranije sam ih pravila, ali su bili pomalo "suhi". Ovaj recept je divan i preporučujem ga svima.
    Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Upravo ih napravila - ODLIČNI SU! Rum baš daje lijep šmek!

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga moja, uvijek savršeni i ponovo na našem stolu, hvala! :*
    http://bite-my-cake.blogspot.com/2011/01/vikend-kolac-cupavci-za-bratovih-16.html

    OdgovoriIzbriši
  13. najbolji recept za čupavce do sada :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  14. Upravo sam završila koju koja izgledaa vrlo privlačno i što se boje tiče a rekla bih da je pečena baš kako treba.

    Sada me zbunjuje umak. Kao da ga je previše, no verujem da je to prava meras.

    Javljam rezultate.

    OdgovoriIzbriši
  15. :) ma nije previše umaka, treba da se malo i natope a ne samo brzinski umoče. Meni obično fali još malo umaka, ali klinci pojedu okrajke tako da bude taman ;)
    Puno pozdrava! Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  16. u sastojcima,kod punč kreme, napisaliste 2dl šećera.. jeste li zapravo mislili dvije žlice ili?
    hvala

    OdgovoriIzbriši
  17. Mislila sam na 2 dl :)
    Istom šalicom mjerim mlijeko i šećer. Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Biskvit mi je ispao pretanak,a kreme mi je ostalo bas dosta.Ukusan je,to je sigurno,ali...Sve sam radila po vasim upustvima.Bas mi je krivo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Sad sam ga spremila,ispao mi je odlično klinci su sve smazali :)

    OdgovoriIzbriši
  20. punc krema (kako si je nazvala) nema veze s puncom ;)
    nazovi je radije alkoholna krema ili rum krema

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja sam kremu mogla nazvati i kokoš iako nema veze sa peradi, to je sasvim moja stvar. Zašto je punč krema ima razlog koji ja znam. Uostalom što bi onda piskarale osobe s potpisom "anonimno".. Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E neka si joj rekla. Sve pohvale od mene :)

      Izbriši
  22. jel se baš mora staviti rum u kremu? može li ikako bez ruma

    OdgovoriIzbriši
  23. bas sam ih sada napravila i FENOMENALNI SU! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome dobra si trebalo ti je 6 mjeseci da skužiš

      Izbriši
  24. upravo sam ispekla koru po vasem receptu,ma samo na dodir ruke se osjeti da je andjeoski mekana,kao dusa idem kuvati kremu pa da ih do sutra drzim u frizideru,imam jako veeliki osecaj da ce biti fantasticni!!! ruma nema ali nema veze, a ono da ste je mogli nazvati kokoska je najbolji odgovor!!!mozda cu ja prozvati kokos.kokoska cupavci hahahhahahahah srdacan pozdrav i nadam se da cu jos isprobavati vase recepte!!
    Ruzica Mazzoccoli

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala Ružice na isprobavanju!! Veseli me kad se nekom dopadne recept i naravno kad uspije ;) Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  26. upravo san ih zavrsila i ODLIČNI SU!!!Hvala na receptu jer je stvarno super...imala san ih par i nijedan mi nije bia ovako dobar...uvik bi biskvit se diga do kraja tepsije a kad ga izvadin dođe na jedva prst debljine,a ovi se nije spusta niti malo,muz je odma proba i reka da je odličan...krema ,biskvit...mmmmmm..super...i slazen se sa Ruzicom,nije uopce los naziv "kokoska cupavci":),jos jednom hvala na receptu i lipi pozdrav iz dalmacije!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. recept je jednostavno...........SAVRSEN,,, nikad mi nisu cupavci ispali tako dobri,,,tako savrseni,,,ili bolje da ih nazovem kokosje kocke hahahahahahha,,,,,hvala na receptu,,mislim da cu se i ubuduce koristit tvoje recepte,,,,,,,

    OdgovoriIzbriši
  28. Olla !!! Mogla bi stvarno staviti novi naziv ;))
    Super veseli me da su uspijeli kako treba ;) Puno pozdrava!!

    OdgovoriIzbriši
  29. Pravila sam ih i prije ali su bili nekako suhi, a sad uzivam, i debljam se :)
    zahvaljujem se od srca za kokosje kocke :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Napravila sam biskvit po uputi i izgleda odlicno - veceras cu provjeriti ostatak recepta

    OdgovoriIzbriši
  31. Na žalost nikad u životu mi nije ovako grozno ispalo kao s ovim receptom.Valjda je do mene kad neki hvale. Ali nema šanse da pokušam ponovo s ovim sastojcima- za svaki slučaj, da ne bacim u smeće. Ipak mislim da je " peci dok ne bude gotovo" bez veze reći. Sorry, sad će biti uvrijeđenih .Vidim da ne smije biti loših kritika , samo kad se hvalimo onda pršte poljupci . Opet ne znam zašto komentirati samo sliku kao neki. I meni je slika bila super ali po opisanim načinu je nisam dobila.

    OdgovoriIzbriši
  32. Čupavci su odlični!Iako sam bila malo skeptična prema redosljedu ubacivanja sastojaka za biskvit.Obićno bjelanjak ubacivamo u žutanjak,šećer,brašno...Mekani su,soćni,lijepok izgleda,iako ću dlijedeći put staviti samo malo manje šećera u kremu,ali to je stvar ukusa!!!!!!!!!!Pozdrav i hvala!

    OdgovoriIzbriši
  33. Ovako, nikada nisam bila vješta u pravljenju kolača, štoviše, "napravila" sam ih pet-šest s time da niti jedan nije uspio kako treba. Na nagovor supruga i klinaca "proguglala" sam Čupavce i Vaša stranica mi se prva ponudila..Da skratim, SAVRŠENSTVO!!!! Prve sam napravila 05.01.'12. (prekjučer) i upravo sada (07.01.'12.) sam zgotovila drugu turu jer su svi iz prve ture doslovno planuli.. Hvala Vam što ste ovo podijelili sa nama!
    Ohrabrena ovim uspjehom, za sutra pripremam Vaše "Potkovice" :D
    Andrea Jurić

    OdgovoriIzbriši
  34. Hvala Andrea i ostale na isprobavanju recepta. Veseli me kad nekom uspije. No nisu nam svi dani isti, niti smo svi isti.. nekad se i meni dogodi da nešto jednostavno ne uspije, nastojim to svakako na neki način iskoristiti.
    Andrea sretno s potkovicama ;)

    OdgovoriIzbriši
  35. Čupavci su Vam nevjerovatno sočni i ukusni ! Čak ih i moja mama kao zakleti neprijatelj čokolade obožava i isprazni pleh kao dijete :D.

    OdgovoriIzbriši
  36. Jooj...Meni se uopste ne svidjaju

    OdgovoriIzbriši
  37. Ja imam 12 godina i napravila sam ovaj kolač.Prvi put ga radim sama i ispao mi je prepresuper!Recept je odličan!! :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Hvala ti draga što si ih isprobala. Nadam se da će se i moja kćer uskoro upustiti u pravljenje jednostavnijih kolača, baš me obradovao tvoj komentar. Blago tvojim ukućanima kad si tako vrijedna.. Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  39. I ja sam jednog dana "guglala" čupavce i prema slici i pozitivnim komentarima isprobala vaš recept, oduševljena sam kako su ispali! Čak sam odmah napravila 2 tepsije i svaki put ispadnu isto. Hvala što ste s nama podijelili svoj recept, a ne ljubomorno čuvali! ;) Još bi samo htjela nadodati za sve one kojima ne ispadne dobro kolač- da ne otvaraju pećnicu prije kraja pečenja jer se tako kolač spusti... ne mora svima sve dobro ići, ali ovo je tako jednostavno da može uspijeti uz malo truda! :) Ivana

    OdgovoriIzbriši
  40. jel su žlice normalne veličine ili su male žličice?

    OdgovoriIzbriši
  41. Žlice su normalne - one za juhu. Ako želite mjere u dkg možete ih naći na coolinarici - recept masaterini čupavci.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  42. Jel mi mozete rec kolko je 2dl secera zlica?!!

    OdgovoriIzbriši
  43. Molim Vas izmjerite šećer u čaši od 2 dl, sigurno imate čašu za sok ili jednostavno od jogurta..

    OdgovoriIzbriši
  44. napravila sam ih odlicni su...hvala na receptu

    OdgovoriIzbriši
  45. Upravo pecem biskvit...ja sam na svoju ruku dodala ribanu koricu limuna.nadam se da nisam pogresila

    OdgovoriIzbriši
  46. ja ovaj kolac pravim godinama od malih nogu, umjesto ulja ide margarin u biskvit i 1/2 praska za pecivo, i ne treba rum moze i bez

    OdgovoriIzbriši
  47. Da li je ova kolicina puno ili je dovoljna za kalup od torte okrugli?

    OdgovoriIzbriši
  48. Hm, nisam probala u okruglom kalupu ali bilo bi dovoljno mislim, ako ne treba biti visoko onda u kalup promjera 28 cm.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  49. Snjškić, nakon ovih čupavaca - svijet nije isti! Presavršeni su. Ja ih radim redovno i moje frendice su redom sve počele raditi čupavce po tvom receptu. Super, super, super!

    OdgovoriIzbriši
  50. poštovana,

    za koju veličinu protvana je ovaj recept?

    OdgovoriIzbriši
  51. Evo piše u receptu - srednje veličine (cca 25 x 35 cm)

    OdgovoriIzbriši
  52. ajme, kako sam to previdjela :) hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  53. Odgovori
    1. koje brasno stavljate u receptu oštro ili glatko...hvala


      Izbriši
  54. recite mi koje brasno stavljate u receptu oštro ili glatko..hvala

    OdgovoriIzbriši
  55. Ako u receptu nije posebno navedeno da je oštro brašno onda je uvijek glatko. Znači ovdje je glatko brašno u pitanju ;)
    Puno pozdrava !

    OdgovoriIzbriši
  56. super su cupavci..odlican recept bas sam ih napravila :) hvalaaa

    OdgovoriIzbriši
  57. koliko ide brašna- 6 ili 16 Žlica? Jer u sastojku piše 16 a u receptu 6 pa mi nije jasno?! Ja ću ih napravit pa ću vidjeti kako su ispali! Radila sam ih i prije po drugom receptu, nisu bili loši a sad čemo vidjeti!

    OdgovoriIzbriši
  58. Bas cu ih probat...kad ih tako hvalite...♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  59. Evo uspjesno zavrsen.. fin...ali moj odabir vise cokolade...manje secera(za kremu)...probala sam ovaj recept jer volim rum...pa eto hvala mami na objavi....htjela sam i sliku objavit al nemogu♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  60. Koliko otprilike smjesu treba peći?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam točno minute možda 25, peče dok se ne počne tijesto odvajati od stranica pleha. Boja bude svjetlo smeđa.

      Izbriši
  61. Odličan recept...nikada bolje cupavce nisam jela! Samo sam stavila manje šećera u kremu jer ne volim da je jako slatko. :-) Hvala puno.

    OdgovoriIzbriši
  62. upravo sam napravila sve po receptu, izostavila sam rum........ PREEEEEESAVRSENO!!!!! Svaka pohvala....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super :) Sve najbolje u Novoj i uživajte u čupavcima ;)

      Izbriši
  63. proćitala sam vas recept i prvom prilikom ću ga isprobat,sviđa mi se sto je objašnjeno u detalje.

    OdgovoriIzbriši
  64. Savka Tošić 12.03.2015 Spoštovana,vaši recepti su tako dobrii razlaga je čudovita,da največi amater može napraviti kolač lp

    OdgovoriIzbriši
  65. Kada ste napisali dag mislite na grame? Hvala! Jedva cekam da ih napravim, vas recept deluje predivno! :)

    OdgovoriIzbriši
  66. ovo je savršeno!!U 21 sat sam ih počela radit po vašem receptu i u cca 22 i 30 smo ih več kusali,ma sve pohvale i hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  67. e i da,da odg na prethodni komentar,gđa je mislila vjerovatno na dkg,dekagrame,10 dkg čokolade ili 100 grama,pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  68. Postovana!
    recept je presavrsen! moj muz voli samo cupavce. probala sam bez skromnosti 10-15 varijanti recepata nijedan mu se nije svidio kao Vas! odusevio se i otad stalno pravim po njemu. a cupavce pravim barem 1 tjedno. covjek bi rekao zgadit ce mu se ali ocito nece. tijesto mi uvijek fino naraste bude socno i preukusno. jednom sam za bozic pravila i toliko je naraslo tjesto da sam po sredini rezala i imala duplu smjesu cupavaca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam ! Veseli me što uživate u čupavcima po ovom receptu :)

      Izbriši
  69. Ali se biskvit reže vruc ili se mora malo ohladiti? Hval

    OdgovoriIzbriši
  70. Potraga za savrsenim receptom za cupavce je obustavljena! Pohvale! Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  71. Gospođo Snježana, molim Vas da mi kažete da li umjesto ulje mogu koristiti margarin i ako da u kojem omjeru da ga zamjenim? Bas mi se jedu ovi cupavci. Pekla sam ih x puta i uvijek savršeni. Samo sad nemam ni kap ulja, a ne mogu do dućana :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavite onda margarin ili maslac, nisam probala ali se nadam da će uspjeti ;)

      Izbriši
  72. Bas sam ga jutros htjela napraviti,ali mi se biskvit NIJE digao,a SVE SAM TOČNO RADILA KAKO JE ZAPISANO,ZATO NE RAZUMIJEM ZASTO JE DOSLO DO TOGA,JER VEC SAM PRIJE PRAVILA CUPAVCE I NIKAD NIJE BILO PROBLEMA DO SADA KAD SAM PROBALA S VASIM RECEPTOM. A BISKVIT,DA GA ISKORISTIM,NAPRAVILA SAM DRUGI MMM KOLACIC!Moj savjet zenama,pa i muskarcima je da NE RADITE po tom receptu!
    ZAO MI JE NA KRITICI,ALI NE VOLIM KADA NABASAM NA TAKVE LOSE RECEPTE!

    OdgovoriIzbriši
  73. NE BUDITE SMIJESNI,MOLIM VAS,POTPIS UOPCE NIJE BITAN,KAO NI TO DA LI JE PISANO VELIKIM ILI MALIM SLOVIMA. TREBA SE ZNATI PRIHVATITI I KRITIKA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ne prihvaćam sve komentare ne bi bili ni objavljeni, ovako neka se svaki vidi i pročita pa tko voli nek izvoli.. Bolje biti smiješan nego nešto gore.
      Puno pozdrava i sretno !

      Izbriši
  74. Upravo ih napravila a nisam neki majstor u kolačima i ispali su savršeno. Sve vi kojima nije uspjelo očito ste nešto pogriješile u receptu jer nemoguće je da od 100 žena njih 4-5 se kune da je recept očajan. Teško je priznati krivicu, da ne bi ispalo da ste loše napravile kolač... Uglvnom, čupavci su krasni, mali i sočni, ja sam jedino izostavila rum. Pozz i svako dobro, Maja :)

    OdgovoriIzbriši
  75. Joj kad sam ih probao kao da sam leteo nebesima!!!andjeoski ukus...extrica su!!!pozzic za sve vas divni ste!!!.hehehe...

    OdgovoriIzbriši
  76. Upravo pravim...listam i naidjem na vas...uh jedva cekam ;)

    OdgovoriIzbriši
  77. Radila prvi put u zivotu (inace mi nista ne ide od ruke), ali sam htjela razveseliti obitelj za Uskrs i ispali su savrseno :D
    Hvala na receptu i sto si navela sve mjere jer mi se ne podudara svugdje zlica i grami tj. mililitri :)
    Prefini su, uzivamo!!

    OdgovoriIzbriši
  78. ..nakon što sam bacila prvu turu pecenih cupavaca (pravljeni po jednom drugom receptu) zivcano sam pocela praviti prve na koje sam naisla..Vase..i fantasticni su..mekani i ukusni,jednake visine,sve sto prvi nisu :) prefini..

    OdgovoriIzbriši
  79. ..nakon što sam bacila prvu turu pecenih cupavaca (pravljeni po jednom drugom receptu) zivcano sam pocela praviti prve na koje sam naisla..Vase..i fantasticni su..mekani i ukusni,jednake visine,sve sto prvi nisu :) prefini..

    OdgovoriIzbriši
  80. evo upravo ga napravila ,,sve po receptu,,tijesto lijepo pečeno,,boja sve,,oko 30 minuta i nisam ga otvarala uopće,,baš prekrasno pečeno,,lijep pozdrav iz Dalmacije,,,,

    OdgovoriIzbriši
  81. Veoma se lako i brzo prave odlicni su i ukusni

    OdgovoriIzbriši